tisdag 24 augusti 2010

Fy bubblan!

Eftersom jag är förkyld så går jag och tar små "huttar" av Kan jang under dagen. Jag har den i kylskåpsdörren eftersom jag tycker den smakar bättre kall.
I morse så hade jag inte glasögonen på mig så jag tog bara flaskan (jag vet var den ska stå) och tog en stor klunk.
Jag trodde jag skulle dö!
Någon (läs; sambon) hade flyttat på min flaska så istället tog jag en stor klunk hummerfond!
Det var något av det vidrigaste jag smakat i mitt liv.

Nu har jag borstat tänderna supernoga och även ätit lite tandkräm, ändå sitter smaken av gammal fisk kvar i munnen......urk.
Jag kanske ska ge igen på min mattemagister som rapade mig rakt i ansiktet en gång?
Bra idè!

Mot skolan;=)

1 kommentar:

Maia sa...

Usch! Det matchar Morgans misstag när han hade bråttom, bråttom till ett möte på GBC-tiden och tog Idomin istället för tandkräm!
/Maia