söndag 15 augusti 2010

AW10





Jag har varit på kickoff inför höstsäsongen. Vi har haft det hur bra som helst. Trevliga vänner, god mat, skratt, tokerier och det bästa av allt; ruggigt snygga kläder!

Jag är förälskad tror jag. Det känns i alla fall så när jag tittar på bilder på kläderna. Hur ska det kännas när jag får hem dem kan jag inte föreställa mig. Höstens kollektion har verkligen något för alla smaker. Romantiskt, rockigt, retro, blingo, färgstarkt och mycket, mycket mer.
Jag är grymt imponerad av vårt designteman som tar fram alla snygga kläder.

Nu ska jag hoppa i säng för även om jag sov i en äkta Hästensäng i helgen så blev det alldeles för lite sömn. Vem vill sova när man har supertrevligt?

Hoppas, hoppas att jag får ett stort paket i morgon........

1 kommentar:

Hanna sa...

Åh, jag hoppas också på ett stort paket..! :-)

Jätteroligt att få träffa dig! Hoppas vi ses nästa kickoff!

Lycka till i höst du med! :-)

Kram
Hanna