fredag 8 januari 2010

Skona mig.

Vad skönt att bilden blev så liten. Då slipper jag se så mycket utav honom.
Mycket elakt och omoget sagt, jag vet. Men det hjälper inte.
Jag har så svårt för honom. Och jag känner inte honom ens. Det är verkligen omoget och elakt.
Tänk om någon la ut en bild på mig och skrev att jag var dryg och jobbig.....
Ok. Jag slipper i alla fall höra honom sjunga. Jag kan kanske stå ut med att se honom dansa en fredag till. Sen får han åka hem tycker jag.
Nu får jag dåligt samvete för att jag stör mig på honom. Vad har han gjort mig för ont?
Inget. Inte ett dugg. Och ändå retar jag mig på honom.
Är det här en begynnade fyrtioårskris kanske?
Nej, då börjar man väl gilla unga killar eller?
Nu har jag något att fundera på tills jag somnar.
Godnatt.
P.s
Visst ser han ut att vara en trevlig pojke den där Daniel da Silva? Utomordentligt trevlig;)

Inga kommentarer: