torsdag 14 januari 2010

Friskhetstecken




Idag har Millie varit mycket bättre. Hon har lekt själv och inte alls snorat lika mycket. Charlie har ätit två gånger och två glassar slank oxå ner.
Nog borde jag kunna lämna dem med pappa i ett par dagar. Nu ska han tydligen få hjälp oxå.....varför ringer ingen mig när jag ska vara själv med barnen?
Nu håller jag på och packar för fullt. Jag fick ju hem en sändning nya kläder igår så det blir kul att ha lite nytt att sätta på sig.
Det ska bli så otroligt kul att träffa mina blingokollegor igen. Vi syns alltför sällan tycker jag.
Nu ska jag ge Tage lite direktiv vad som gäller sedan blir det sängen;)
Hoppas att ni alla får en kanonhelg!
Linda, se till att ha riktigt mysigt nu. Blir det svårt att hitta något att prata om nu när ni blir själva så finns jag alltid tillgänglig på mobilen;)
Rickard, hörde att du har matdag i morgon. Har du helt glömt våra mysiga fredagsfikor? ;)


Inga kommentarer: