tisdag 12 januari 2010

Sjuklingar


Charlie har legat i stort sett hela dagen. Vi har gjort en säng i vardagsrummet och där huserar han. Millie är piggare men snorar något i hästväg, och nyser så snorflösorna flyger omkring henne.
De är nu feberfria i alla fall och det är ett stort plus. Själv är jag oxå förkyld men piggnade i lite när jag fick sova ett par timmar.
Idag känner jag inte att jag kan klaga för det finns de som har spädbarn som mår väldigt, väldigt illa. Tänker på er.
Igår började jag alltså skolan igen. Det var hur kul som helst. Jag som älskar att titta på folk hade en hel del att titta på.
Jag kände mig lite skabbig igår för jag upptäckte ett hål i min ena benvärmare när jag kom till skolan. Jag går på Bäckedals folkhögskola och borde insett att ett litet hål är det ingen där som märker. Jag hade nog kunnat glömma att ta på mig ena benvärmaren utan att någon reagerat. Jag själv hade iofs fått en hjärnblödning men men......
Idag blev jag sugen på semla. Jag drack honungsvatten för halsen och det sätter fart på mitt sockersug. Tage skulla handla med sig en semla men glömde det!
Håll i hatten vad sur jag var. Jag tog med datorn och stängde in mig i sovrummer en timme, sedan kändes det bättre.
Det är inte kul att vara sjuk, trött, superstressad, sockersugen och dessutom få mens samma dag! Idag var inte den bästa dagen i mitt liv kan man säga.
I morgon blir det alldeles säkert bättre. Jag ska försöka att ta mig till brevlådan är det tänkt.
Godnatt.

1 kommentar:

Olivia sa...

Men usch så sjuka de ser ut! men jag måste ju att det var hur gulliga bilder som helst iaf ...=) Krya på er!