onsdag 6 januari 2010

Bye bye

Adjö hemska jul.
Nu är du ute ur mitt hus. Det dröjer innan du kommer in igen kan jag upplysa dig om. Mannen har nämligen lovat att vi ska åka bort nästa jul, så eländig var du;)

Skämt åsido. Om att den var eländig alltså. Jag överlevde den ju. Resan nästa jul är inget skämt. Det är bäst det för Tage. Allvarliga saker är inget man skämtar om.

Idag har jag fått sjukt mycket gjort. Fyra par byxor som legat i ett halvår är äntligen lagade. All min stryktvätt är borta och jag har rakat benen. Härligt.

Nu väntar sängen på mig. I morgon börjar Millie på dagis. På måndag börjar jag studera. Inte en enda dag ledigt blir det. Men det gör inget för jag ska äta lunch med Ninni i morgon. Ensam. Utan barn.
Stackars Ninni vad jag ska tjöta hål i huvudet på henne;)

1 kommentar:

Carolas vardag sa...

Men vad skall du studera då??Hur man lyckas shoppa ännu mera:)Kram