torsdag 7 januari 2010

Ingen rubrik

Nu är jag härligt slut i både knopp och kropp. Körde ett pilatespass i kväll och det var helt underbart. Jag blir så bra i kroppen utav pilates, min värk blir lättare att stå ut med eftersom den liksom mattas av när jag rör mig mycket.

På lördag är vi bjudna på fest. Hur länge sedan var det vi var det sist? Kommer inte ens ihåg.
Men eftersom det är Tages kompis som fyller år så får han gå. Jag blir hemma med barnen. Det innebär att jag har både datorn och tv:n för mig själv. ( Jag övar mig på att se det här positivt)

Vädret ser ut att hålla i sig en vecka till enligt SMHI. Fast det skulle bli lite varmare, bara - 15-20 C dagtid. Undra vad jag ska hitta på då?
Inte påta i jorden för min självspricka på tummen har precis läkt. Kanske ta en långpromenad. Vi får väl se vad jag hittar på. För inne sitter jag inte så länge till. Då slutar det med en weekend på Frösön för min del.

Idag började Millie på dagis. Det gick bra men var tydligen jättejobbigt, för pappan. Han var helst slut när han kom hem. Låg raklång på golvet och ojjade sig. Ha! Han skulle vara hemma en vecka och se hur det egentligen är. Men då vill jag att han är det med någon annans barn. Han skulle nämligen vara på ett vedervärdigt humör.

Nu är det sovtajm. Jag vill vara utvilad i morgon när jag är helt allena hemma;)

Inga kommentarer: