söndag 15 juli 2012

Trevlig helg!





 Vi tog en tur till Solgropen på fredag eftermiddag. Det var lika underbart som på vintern och barnen kände igen sig, det var skoj.
 Millie hade fullt sjå med att fixa sin cykel innan starten.
 När hon väl kom iväg cyklade hon tvärs över banan och fällde en liten pojke.....
 Charlie kom farandes nerför backen och jag ville ropa att han skulle bromsa....men jag hejdade mig;)
 Millie i full fart......
 Tittar bakåt med tungan rätt i mun.....
 Nöjda!
 Här skulle man varit med........;)


 Blev erbjuden att cykla med tandem men avstod tack och lov.
 Sötaste lilla Malte......

 Sprufs. Han sättar man sig inte på. Kolla onda ögat;)



Jag mår så bra och trivs när jag är i Lofsdalen. Det känns som hemma men när jag väl kommer hem känns det också bra på något vis. Helgen har i alla fall varit riktigt bra trots att det regnat en hel del.
Nu vill jag bara ha sol, värme och åka bort. Gärna långt bort.

Inga kommentarer: