lördag 21 juli 2012

Hemma igen......

 Här satt vi och njöt av våra måltider då vi åt i stugan.
 Bästa shoppingsällskapet.
 No comment`s........;)
 Lilla Tobin.
 Molly var så snäll och lät sig fotograferas flera gånger. Annars springer hon när jag kommer med kameran.
 Familjen Andersson/Edèn
 Inte helt lätt att fånga alla på en bild. Här ser de lite knasiga ut och Tyra ville inte vara med alls.......
 Gissa om vi var oroliga när de dröjde.......?








Vi har haft fem underbara dagar vid Höga kusten. Vi bodde fint och det var soligt och skönt ute. Vad kan man mer begära?
Barnen lekte på bryggan och vi har shoppat och ätit gott. Spelat spel och jag tog min första sk "tredagars". Jag drack en cider per kväll i tre dagar;) Det räcker gott och väl för mig.

Nu ska jag tvätta och njuta ordentligt de sista dagarna på min semester.

Inga kommentarer: