söndag 18 december 2011

Vilket kalas!

Olivias pappa spelade en låt och sjöng så fint att inget öga var torrt.



Ja vad ska man säga........han måste upplevas.

Orrmoelvis.......Han sjöng och underhöll oss en bra stund.


Orrmoelvis med bandet.



Jag och min lappkompis Linda. Visst syns det att hon är same? Jag gillar samer, och jag gillar Linda mest av alla. Av alla samer alltså. Sen gillar jag henne väldigt mycket annars också.......nu svamlar jag.

Gulle dig Rickard, du är så himla go och gullig. Mitt liv skulle vara så tråkigt utan dig. Seriöst.


Jag, Helena och Linda sjöng för Olivia. Jag sjöng hellre än bra. Jag skyller det på min hals. Ingen skrek "en gång till" dock.



Jag och födelsedagsbarnet Olivia.

Nu är det dags att sova, jag ligger efter med sömnen. I morgon ska jag ta tag i att lära mig sladda med bilen. Rickard hade långtråkigt på vägen hem tror jag, han tyckte det gick sakta. Jag erkänner att jag suger på att köra bil på vinterväg.
Mathilda med sin mobil i handen.

Inga kommentarer: