måndag 5 december 2011

Hemma igen!


Vi är hemma igen efter ett dygn i Sundsvall. Vi har handlat lite till köket och hälsat på barnens farbror. Millie grinade och ville hem, Charlie han trivdes så bra att han inte ville åka hem. Inte konstigt med tanke på att han fick x-box i sovrummet och en fyrhjuling att köra omkring på.
Millie tinade till slut och tyckte allt att det var kul ändå. Men hon höll sig på tryggt avstånd från hundarna som ni ser.
Farbror med flickvän har ett dussin hundar så jag fick en lektion i hur man bäst fotar hundar. Farbror är fotograf så jag sög i mig allt som bara gick och jag blev nöjd med bilderna. Vad han tycker säger jag inget om;)
Om han svarar på mitt sms någon gång så ska ni få se bilderna omgående.

Idag redigerar jag bilder jag tog i fredags. Det var ett företag här i Sveg som ville ha bilder på nyanställda. Det var en riktigt rolig fotografering. Ibland träffar man människor man klickar med omgående. Glada, spontana och duktiga på "att slänga käft", sånt gillar jag. Då gör det inget att det är svinkallt, man blir varm ändå.


Inga kommentarer: