onsdag 16 februari 2011

Som ett brev på posten.....

.......kommer träningsvärken när jag börjar träna. Men det är en bra värk så jag klagar inte. Det är bara lite jobbigt att lyfta på stjärten och belasta låren när jag reser mig, annars är det bra.

Idag kunde jag fått mer gjort än jag fick, men det kunde ha varit tvärtom och det är jag glad för att det inte blev. Mitt stora städningsprojekt går långsamt framåt. Jag jobbar en aning snabbare än gubben. Han har plockat upp barnens smutsiga kläder och lagt dem bredvid tvättkorgen och limmat ihop en stol. Nu sover han i soffan.
Jag har gjort lite mer tycker jag, men jag ska inte tråka ut er med att berätta precis vad jag gjort. Men jag kan säga så mycket som att jag fick en aning mer gjort än vissa andra i hushållet.

Skyndar jag mig nu hinner jag i säng före tolv, jag chansar på det och rusar vidare.
Godnatt.

1 kommentar:

NiCAS DESiGN sa...

Hoppas att du sov gott =)