måndag 14 februari 2011

Jag vet att jag är enformig

Utsikt mot passet sett från Hångtjärnsstugan.
Familjen Taikon ska grilla korv.
Millie pratar med björken tror jag.
Fullt koncentrerad på att rita.
Det är en del snö här i år, men det gillar jag!

Alla bilder jag tar är på mina barn eller på snö märker jag, men jag gillar ju mina ungar och jag gillar snön så då blir det lätt så.
Idag har jag pluggat så att hjärnan nästan kokade på kvällen, jag var tvungen att ta en huvudvärkstablett så nu har det gått över. Nu är det rumpan som värker. Jag har tittat på tv i datorn i två timmar och suttit obekvämt, men så är det när gubben prompt ska titta på rally.

Hur har ni firat alla hjärtans dag?
Jag slog på stort och köpte en present till Tage, till middag gjorde jag en god soppa och hembakat bröd. Charlie gillade soppan men morotssoppan på dagis var godare upplyste han mig om, tack Charlie.
Millie gillade smöret på mackan och om soppan sa hon; mmmm oppa go mamma!

Nu ska jag lägga mig och läsa lite medicinsk grundkurs inför provet på torsdag.

Inga kommentarer: