tisdag 26 mars 2013

Jag kommer tillbaka!


Tro inte att jag lagt av med all träning bara för att jag är sjuk. Eller jo det har jag ju, men jag är snart tillbaka. När jag är helt frisk alltså.

Det här viruset är något utav det vidrigaste jag varit med om. Jag ligger raklång på kökssoffan, orkar ingenting. Sen får jag lite energi, går upp och kokar en kopp thè, blir så trött att jag genast får lägga mig igen. Vet ni hur lätt det är att dricka thè när man ligger ner?

Idag gick jag med barnen upp till stora vägen för att plocka påskris. Det är en promenad på ca 100m. Jag fick lägga mig ner i snön och vila så trött blev jag. Huvudet snurrade och hjärtat slog så hårt att jag blev lite rädd. Nej strikt vila är det enda som gäller. Jag vägrar att vara sjuk i påsk, hör ni det?

JAG VÄGRAR!!


Inga kommentarer: