onsdag 21 november 2012

Hipp hipp hurra!


Snart är det ingen vanlig dag för då är det min födelsedag. För att vara säker på att jag inte blir utan paket, och för att jag gärna vill veta vad jag får, så köpte jag mig ett par träningstights idag. Använder man träningskläder fem dagar i veckan så blir de sunkiga och då måste man ju köpa nya tycker jag.
Med ett par nya tights blir  man ju även extra sugen på att träna så det är bara fördelar med att köpa nya träningskläder.

I morgon är jag ledig. eller ledig och ledig, jag har en hel del förfrågningar på fotograferingar som ska besvaras, kort som ska redigeras och inlämningsuppgifter på fotografkursen som ska göras, så ledig är jag inte. Tvätta, städa, diska, laga mat, handla och träna ska jag oxå hinna.

Bäst att sova nudå......;)

Inga kommentarer: