söndag 16 september 2012

Hemska helger!

Har jag sagt att jag avskyr helger?
I alla fall de helger Tage är borta och jag är själv med barnen. Det finns liksom inte så mycket att hitta på här om man inte vill gå i skogen eller besöka simhallen. Idag känner jag inte för något utav det.

Tänk om man bodde i en stad, då hade det med stor sannolikhet funnits någon rolig lekplats med ett cafè där man kunde fika. Här finns det halvskruttiga lekplatser utan cafè i närheten.
Jag vet att jag låter gnällig men man måste väl få gnälla ibland. Tycker du det är jobbigt att läsa så låt bli;)

Funderar på att åka till Lofsdalen men där är ingenting öppet nu så då ska man frakta med sig mat, för stort projekt idag känner jag. Vemdalen då?
Ja det vore kul, men att åka dit själv med två barn som avskyr att vara i affärer är ingen höjdare.

Så vad gör jag? Sitter och väntar på att någon ringer och har något roligt på gång. Nej, jag surar istället;)

Inga kommentarer: