söndag 23 september 2012

Eventuell sjukstuga


Fina bilder från min senaste gravidfotografering

Eventuellt håller jag på att bli sjuk. Jag vaknade i morse och var så tung i huvudet att jag aldrig gick upp. Hela dagen har jag legat och till slut hade jag så ont i ryggen att jag var tvungen att gå upp.
Normalt sett hade jag knaprat alvedon och kört på som vanligt, men jag har blivit äldre och visare. Nu vilar jag och hoppas att det blir en lindrig variant av det som drabbat mig.

Idag hade jag en fotografering inbokad. Vädret var ju sämst så vi ställde in.....men precis den tiden vi skulle fota så var det fint, typiskt. Men jag hade nog inte orkat ändå känns det som. I morgon får jag vara hemma från jobbat och det känns inte bra, men vad ska man göra? Ta tabletter och smitta ner gamla nedsatta människor? Nej tack, det är liksom inte jag.

Jag tänker vila tills jag mår bra, så är det bara.

Godnatt.

Inga kommentarer: