söndag 7 augusti 2011

Syftet med att fota folk!

Igår var jag och träffade en familj som jag ska fota senare i höst. Bara för att få "känna av" lite vad barnen tyckte om att bli fotade så tog vi några kort. Den lille herr`n på kortet ovan var inte lika förtjust i att bli fotad som sin syster men jag fick i alla fall ta några bilder på honom.

Idag fick jag sms från mamman som skrev vad han sagt när han fick se fotografiet av sig själv.

" O blev så stolt över sin bild. Han kunde knappt tro att det var han som var så fin, utbrast han!"

Jag blev så glad att jag började snörvla och hade svårt att hålla tillbaka tårarna. Jag har känt denna kille sen han låg i magen och han är så himla fin, både på utsidan och insidan.

Det är ju detta som är hela grejen med att fota människor! Att de ska se hur fina de faktiskt är, för jag anser att alla människor har något som är fint och värt att föreviga.

2 kommentarer:

Fotograf Laila Villebeck sa...

Vad härligt att höra sådana ord!!! :) Grattis till en ung, nöjd kund!

SV: Tack för din fina kommentar på min blogg! Bilden på Tilda är fotad i vanligt fönsterljus. Lätt som en plätt ;)

Anonym sa...

Min underbare son!!!!!!! <3