söndag 14 augusti 2011

Återhämtning

Brolle!
Stackars Vera fick vila många gånger när vi gick upp för fjället. Slalombacken var något brantare än stigen jag brukar gå.
Vera fick låna min kamera och fota lite. Jag hade i bakhuvudet att jag skulle använda bilden som en profilbild men jag är tveksam.....;)



Vilken underbar helg jag har haft! Jag har verkligen kunnat slappna av och hämta nya krafter känner jag, och det var välbehövligt.
Lite panikångest, när sittliften stannade fyra gånger och jag satt där och gungade tolv meter upp i luften hade jag, men annars har allt varit kanonbra.

På fredag kväll var vi på gospelkonsert och det var så bra att det kändes i hela mig. På lördagen gick vi upp på fjället och bara det är som balsam för själen. Bara sitta där och se på den underbara naturen ger en styrka faktiskt.
På kvällen åkte vi upp igen och lyssnade på Brolle. Solen sken och det var en helt underbar kväll som jag sent ska glömma.

Nu är det vardag på riktigt och jag har bestämt mig för att vara strukturerad den här veckan och få en hel del gjort, men inte mer än jag känner att jag orkar.

P.s

Jag ser nu efter påpekanden;) att det verkar som att Vera hade dålig kondis! Så är det ju absolut inte, det var jag som knappt kunde andas för att det var så brant och jobbigt att gå. Vera hade förmodligen inte vilat alls om inte jag varit med!!

Inga kommentarer: