onsdag 31 augusti 2011

Allting har sin tid tydligen.

Moa är en begåvad tjej, hon sjunger som ingen annan och hon fotar. Här är hennes blogg.


Just nu är det förkylningstider för min del. Den stora skillnaden mot när jag var förkyld förr, är att jag "snortar" saltvatten in i näsan. Jag blir beroende av nässpray så fort jag blir förkyld men nu tar jag det sällan när jag är sjuk, ja jag använder det inte när jag är frisk heller.
Så mitt bästa husmorstips mot täppt näsa är att snorta saltvatten.
Om du blundar och har lite fantasi kan du tänka att du badar i havet och får en rejäl kallsup.

Idag står redigering på schemat. Jag ska redigera bilderna från gårdagens fotografering och som vanligt blir det alldeles för många som jag inte kan välja bort. Barn är ju så söta och det är svårt att välja bort ett kort med ett speciellt uttryck för att det inte är helskarpt, då får det hänga med ändå, som en liten bonus.

Ha en riktigt bra dag nu allihop. Vill ni titta på de söta barnen som jag ska bildbehandla så klicka HÄR.

Om ni undrar så är detta inlägg skrivet sittandes på min pilatesboll, jag ska tydligen få snyggare hållning då.

Inga kommentarer: