onsdag 6 oktober 2010

Svettigt värre!

Fy tusan vad dålig kondis jag har. Men det ska bli ändring på det är det tänkt. Idag cyklade jag 14,8 km på 30 minuter. Jag tittar på tv samtidigt och då känns det inte lika jobbigt. Men det är jobbigt, svetten rann nerför min näsa idag och jag var tvungen att dricka under passet.

Nästa vecka ökar jag dosen och kör en timme långa pass två kvällar i veckan. Vilka kvällar det blir får jag se, det beror helt och hållet på vad som visas på dumburken.

Nu ska jag försöka mig på att göra ett inlägg som visas 24.00 i natt. Jag tänkte att ni skulle få se de nya baggyjeansen och jeanstunikan. Så himla fina, jag ska beställa bums till barnen så att de inte tar slut.

I morgon är det även tänkt att jag ska ha en ny tävling på bloggen. Men denna tävling ska vara lite klurigare har jag tänkt. Några frågor att svara på och en motivering till varför just DU ska vinna och VAD du vill vinna. Det finns mycket att välja på och tre lyckliga tjejer kommer att vinna.

Inga kommentarer: