söndag 3 oktober 2010

Mera tävlingar?

Gillar ni tävlingar eller?
Jag gillar bara att tävla om jag vet att jag vinner, vet jag att jag är chanslös så skiter jag i det. Nu har jag en tävling på gång, och denna gång är det ett nordiskt företag, där jag kan dra tre vinnare.
Man får själv välja sin vinst bland en hel del fint.

Så vad tycker ni? ( Nu skrev jag , jag hade precis tillfrisknat från mansjukan när jag blev medveten om att det fanns en såsjuka)
Ska vi köra en tävling till när den som pågår är slut?

För övrigt så är allt sig likt. Jag jobbar, pluggar och är oavlönad husa på Sörmovägen. Jag gnäller och arbetsgivaren blir sur, jag blir ännu argare och då ger arbetsgivaren med sig, för att i nästa sekund ändra sig igen!
Men nu ändrar nog inte arbetsgivaren sig igen. Det är jag ganska säker på;)

Hurra, hurra! I morgon ska jag jobba!!

5 kommentarer:

Northtwig sa...

Så en tävling?? Det skulle vara så kul alltså! ;-P

Pauline sa...

Klart vi ska tävla mer!! =0)

Brunkullan sa...

Självklart vill vi ha mer tävlingar!!! =)

Daniel sa...

Tävlingar e ju skoj även fastän man aldrig vinner!

Lillan sa...

alltid kul med tävlingar :)