måndag 6 september 2010

Ledig dag


Ledig dag och strålande sol! Vad passar bättre än att ta en tur till Lofsdalen? Jag kan komma på en massa saker men just idag så var det helt perfekt;)

Barnen lekte och mammorna surrade om allt mellan himmel och jord. Jag är mer än nöjd med dagen, och mycket stolt över mig själv som tog mig iväg. Ni som känner mig vet att jag är ganska bekväm utav mig.

Passade på att ta lite bilder när jag ändå var där. Bilden överst är på Lofsdalens skola. Visst ligger den fint?
Nu har jag förvällt svamp och fryst in i små påsar. Små påsar som ska bli goda såser och stuvningar. Otålig som jag är blir morgondagens middag pannbiff med kantarellsås.

Ingen älg har fått sätta livet till idag. Jag hade hoppats på att de skulle skjuta fullt idag men hade inte turen på min sida. Vi får se i morgon om jag har tur eller inte.

1 kommentar:

Brunkullan sa...

Vilket fint kort på Charlie :)