lördag 4 september 2010

Kalas!

Idag har vi firat Tilde som fyllt 4 år! Vi fick mycket gott och jag hade bara ätit grönsaker idag ( jag visste ju att det skulle bli en massa sjukt goa grejer) så jag åt det jag ville med gott samvete! Och gott var det! Glass, chokladsås, grädde, maränger och banan. Barnsligt gott.

Jag tog ett fint kort på födelsedagsbarnet som jag lyckades sabba i photoshop. Jag glömde att duplicera bilden och vips så såg Tilde ut som att hon inte mådde bra särskilt bra på kortet. Jag tryckte ångra och ctrl Z men inget hjälpte. Tyvärr, för det var en superfin bild.

Ni får hålla tillgodo med en bild på två andra snygga bruttor istället. I morgon åker Tage iväg och jagar älg. Om detta har jag just nu inget mer att säga, jag är less älgjakten innan den ens börjat. Men jag får se fram emot helgen den 24, 25/9 för då ska vi ha personalfest och dagen efter är det säsongsavslutning på Trapper med självaste Willie Lee`s, det vill jag inte missa. I Oktober ska jag dessut om på Ladies night i Gävle, med allt detta att se fram emot så ska jag nog klara av älgjakten i år med. En helg i Stockholm ska oxå planeras in.

Nu ska jag sova så jag är pigg och glad i morgon.

Inga kommentarer: