tisdag 28 september 2010

Håll utkik!

Inom kort kommer jag att ha en tävling på min blogg. Jag har blivit kontaktad av ett internationellt (inte än då, men snart så....) företag som vill att jag lottar ut ett pris från deras webshop.
Det känns superkul att lilla jag ska ha en tävling på min blogg. Nu står det inte på förrän jag är nominerad till Blogaward eller något liknande. Kändisarna kommer stå i kö för att få kindpussas med mig och småprata lite......

Nu är det nog dags att sluta drömma, men tävlingen är på riktigt! Jag ska jobba natt i natt. Hur det går får ni veta i morgon. Jag har ju sjuk humor och när jag är trött så är den riktigt sjuk så det kan gå hur som helst. Känner en viss oro för mannen jag ska jobba med dock, jag har aldrig jobbat med honom och vill ju ge ett seriöst intryck. Det kommer förmodligen att skita sig totalt är jag rädd för.

Godnatt kära vänner, vi hörs i morgon.

Inga kommentarer: