tisdag 9 februari 2010

Utflykt

Idag har jag varit till Funäsdalen. That`s it. Roligast var bussresan faktiskt, och fikat på Loftet. Det var ganska kul när jag lurade N oxå måste jag erkänna.

Nåväl. Nu är jag hemma och blir förmodligen det ett bra tag. Charlies feber vill inte ge med sig och dessutom så har det ju snöat. Tage har plogat och nu ska all snö bort från Svegs gator. Det tar ruskigt lång tid. Tid då jag kunde varit närvarande på skolan och räknat. Men nu blir det inte så. Kommentarer är överflödiga.

Annars så flyter det på tycker jag. Skola, vabb, skola, jag sjuk, vabb, skola, vabb, skola, jag sjuk, Tage sjuk, vabb, skola....
Livet går vidare och jag tycker det är drygt men på något vis så känns det lite lättare nu. Kanske är det för att det snart är vår, vad vet jag?

Nu är det bäst att sova så jag orkar måla vårt lilla kartonggarage i morgon.

Inga kommentarer: