lördag 6 februari 2010

Är det 1:a april idag?

Jag trodde nästan det när jag fick se en kvinna i guldbaddräkt som vevade som en väderkvarn med ena armen.
Nog sjutton borde vi ha bättre låtskrivare än det här i Sverige?

Jag hade inte tänkt titta men gjorde det ändå. Sjukt dåligt var det.

Idag har jag andats avgaser och lyssnat på motorljud. Det var riktigt kul. Speciellt i pausen när publiken kom in i depån och gick runt och tittade. Jag stod vid Daniels skoter och kände mig som en apa i bur, alla som gick förbi tittade på en.
Jag tog tillfället i akt att känna på hur det skulle vara att vara känd: Jag vinkade helt enkelt åt de förbipasserande. Daniel hade nog inte varit överlycklig om han sett det. Förmodligen lika sur som han blev när jag berättade för hans nya flickvän om när han åt upp sin bajsblöja.

Nu tar jag och lägger mig. I morgon är det fullt upp med en massa kul grejer.

Må så gott mina vänner.

Inga kommentarer: