torsdag 13 juni 2013

Jag älskar det här med!!


Jag älskar att få presenter, fast jag har väldigt svårt att ta emot dem. Jag blir ju jätteglad såklart men känner mig obekväm. 
- Inte ska jag ha nåt...nej inte jag, jag kan ge dig något istället, det är en bättre idè.

Varför är det så? Eller varför är jag sån?

Jag vet ju varför och ni fattar säkert också varför men vi pratar inte mer om det;)

I alla fall så fick jag b.l.a en tidning idag. En tidning full med goda recept som jag vill testa. Idag testade jag blåbärsbullar. Alltså de var så goda att jag rös.
Jag fick en enorm sommarkänsla och ville springa ut i en fladdrig sommarklänning och sätta mig under syrènen och smaska i mig hela plåten.

Tur att det spöregnade idag. Jag hade ju haft sjukt ont i magen om jag ätit upp en hel plåt med bullar;)





Inga kommentarer: