lördag 26 november 2011

Grattis Jenny!

Idag fyller min goda vän Jenny år. Inte så värst många år men tillräckligt många för att det ska uppmärksammas.
Vad kan man säga om Jenny då?

En massa saker. En massa bra saker framför allt.
Hon tänker väldigt mycket på andra människor och bryr sig om dem. Nu menar jag på ett bra sätt förstås.
Hon är ärlig.
Hon är rolig och har lika sjuk humor som jag har.
Hon är modig, hon gör saker jag aldrig skulle drömma om att göra. Åka longboard till exempel.
Hon är snygg, ja det är ju rätt uppenbart om ni tittar lite längre upp på sidan.
Hon lyssnar. Trots sin unga ålder har hon dessutom väldigt kloka svar. Svar som jag inte alltid vill höra;)

Givetvis finns det mycket mer bra saker med Jenny men det är lite hemliga grejer, sånt som jag bara delar med henne.

Vi ska fira dig och mig tillsammans någon dag tycker jag. Vi är ett sånt radarpar:)

1 kommentar:

....... sa...

Oh fina Mathilda! Jag är glad ja som har dig som vän! Klart vi ska fira! Det tycker jag absolut!