torsdag 29 juli 2010

Tanken var god

Min tanke var att jag skulle börja gå varje dag den här veckan för att se hur min onda häl reagerade. Det verkar inte som om jag får veta hur min häl reagerar, jag har ännu inte tagit mig ut en enda gång.

Men veckan är ju inte slut än, jag har tre dagar till på mig att testa. Det värsta är att jag gjorde ett litet skutt precis innan semestern så att det knakade till inne i foten. Jag har nu inte bara ont i hälen utan ont i hela foten, hela tiden.......


Med tanke på att jag börjar jobba om tre dagar så borde jag kolla upp det men idag finns ingen tid. Om ca två timmar bär det iväg på konsert med Lasse och Laleh så jag har bråttom. Benen ska rakas och regnponcho ska införskaffas så det är bråttom nu, ändå vill jag ta mig tid att skriva några rader om mitt innehållsrika liv. ( Det senaste var sarkastiskt......)

I kväll ska jag sjunga så att lungorna nästan spricker, jag ska skita i att hålla tårarna tillbaka (det ska ösregna så sminket blir ändå förstört) och jag ska njuta varenda sekund.
Må så gott kära vänner och glöm inte av att ta hand om era nära och kära.

Inga kommentarer: