lördag 6 juli 2013

Jag lever fortfarande!










Mitt liv går fort just nu. Bra, jag gillar ju när det går undan. Det ska helst hända något hela tiden. Men jag håller på att försöka lära mig att ta det lugnt någon gång emellanåt. En del människor lugnar ner mig, en del hetsar upp mig och så finns det de som gör både och. Både på gott och ont;)

I alla fall så har jag hunnit göra en roadtrip med min syster till Övik för att hälsa på släkt och besöka byn där vi spenderade mycket tid som barn. Det var en väldigt rolig och extremt känslosam resa. Jag kommer aldrig att glömma resan. Jag bär den i mitt hjärta.

Två dagar i Stockholm på Lillsveds idrottsfolkhögskola tillsammans med en nyfunnen vän var hur kul och galet som heslt! Vi gav järnet i två dagar och bleb efitinstruktörer.
Känner du för att göra grodan, lodjuret eller något annat kul så vet du var jag finns. Garanterat pulshöjande, galet jobbigt och endorfinkick som tar dig till himlen utlovas:)

Jag har hunnit umgås med fina vänner, fått en massa kärlek och bra energi, grillat i ösregn och varit på Björnfesten med barnen. Nu verkar värmen ha kommit till lilla Sveg och ingen är gladare än jag.

På återseende!

Inga kommentarer: