torsdag 1 september 2011

Vilken toppendag


Jag har haft en toppendag på alla sätt. Dagen började med att jag åkte till Ytterberg och fotade Jessica. Resultatet här ovan talar för sig själv. Ja, jag är mallig. Bilderna blev superfina!
Efter fotograferingen fick jag energimassage och det var en upplevelse. Bara positivt. Jag kände mig 30 kg lättare efteråt men blev tyvärr påmind när jag tittade i spegeln att så inte var fallet.

På kvällen tog jag med mig Millie för att öva lite på motljusbilder. Hon kom på att Emilia bodde nära där vi var så dit sprang hon och jag efter. Surr och lek, sen gick jag hem och la henne som somnade innan jag gått ut ur rummet.

I morgon ska jag en sväng till Lofsdalen och göra mig oskyldig på Karins sportbod. Sedan är det väl bäst att börja ordna inför visningen på söndag. Karolina kommer och visar blingos superfina höstkollektion. Vill du så är du välkommen.

En hemlis om något väldigt roligt och fantastiskt har jag också fått höra idag. Blir det så är jag världens lyckligaste, bara så att ni vet.

Inga kommentarer: