onsdag 4 maj 2011

Idag är en av de lyckligaste dagarna i mitt liv!



Idag fyller min äldsta son 21 år. Och jag undrar nu var de åren har tagit vägen? Jag minns det som igår när jag fick honom och det var en av de lyckligaste dagarna i mitt liv.
Att tiden går så fort är lite skrämmande. Jag hinner inte alls med allt jag vill göra känns det som. Daniel har jag inte ens träffat idag och det känns inte så kul. Men snart träffas vi och då får han sin födelsedagsmiddag som är likadan varje år.

Bilderna på Linda och Hanna tog jag idag på sminkkursen. Jag är så stolt över bilderna och att de blev så bra, men med de modellerna så kan det ju inte bli annat tänker jag. Det var fler snygga tjejer som jag fotade men de vet jag inte om de vill vara med på bild....än.

I morgon ska jag plugga superseriöst och fika med goa vänner.
Må så gott!

Inga kommentarer: