måndag 9 juni 2008

Mallig igen.....




Nu är studenthelgen över, äntligen!! Det var mycket som skulle planeras och fixas i 30 C värme. Men till slut fick jag ihop det och jag tror det blev lyckat. I alla fall var Daniel nöjd och det var huvudsaken.
Hela helgen har det varit kanonväder och jag har badat massor. Det är första gången som jag badar i juni i Härjedalen faktiskt.
Myggorna har oxå kommit och dom älskar mig. Dom biter mig mycket och överallt. Tänk om de små krypen sög fett istället för blod, då skulle jag vara smal som en sticka tror jag ;=)
Annars händer det inte mycket i mitt liv just nu. Jag går mest och längtar till semestern i juli. Vi ska åka en sväng till Göteborg och Vadstena, kanske en tur till Österlen oxå.
Nu ska jag börja städa mitt kontor. Jag börjar ofta med det, tyvärr slutför jag det aldrig.......
see you!!
BTW!! Vad jobbigt det är med människor som tycker en himla massa men inte säger något, eller hur??

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ja det är svårt att veta vad dom vill när dom inte säger nåt men du har så rätt så...
HÄRLIGT med sol! men nu lyser den med sin frånvaro igen... hoppas den återkommer!

Hanna sa...

Men det är rätt jobbigt med folk som säger en massa men inte tycker någonting också...haha. Fina bilder. Ja, tänk om myggorna sög fett, då hade jag varit pinnsmal jag med. Kram Hanna

Carolas vardag sa...

Sådana människor kan man inte greppa riktigt tycker jag:)Ååå har du badat???Det är något som jag är skit dålig på (nu menar jag ju ute:) )tycker oftast det är så j...a kallt:)Kram

Gunilla sa...

Oj oj...du är så himla rolig. jag bara skrattar när jag läser dina inlägg....