tisdag 5 juli 2011

I morgon!!

I morgon kommer kameran och det här är den sista bilden jag bjuder på som är tagen med min gamla kamera. Jag har hängt ihop med den i 1,5 år nu och jag har älskat den från första stund, men nu är det dags att säga adjö och det känns faktiskt lite vemodigt.
När jag fick kameran visste jag inte vad bländare eller slutartid var, idag känner jag att jag har rätt bra koll på det och jag blir oftast nöjd med de bilder jag tar.

Idag har jag jobbat och det var som vanligt superkul!
Återigen vill jag tjata om hur tacksam jag är att jag tycker det är så roligt att gå till mitt jobb. Jag gillar mina arbetskamrater och de gamla stjäl mitt hjärta gång på gång. Jag är så tacksam att jag har ett jobb som jag gillar att gå till.

Nu ska jag lägga mig och fundera på olika foton som jag vill ta. Jag har fått en utmaning idag och det är en hund som ska fotas, det ni!!

1 kommentar:

Jenny A sa...

Ska du sälja kameran? :)